Cnncagman
Merhaba arkadaşlar şuan 32+5iz sağlık ocağında en son yaptırdığım kan testinde glukozum 104 çıktı doktorum yüksek 10 gün diyet yapalım tekrar bakalım dedi pazartesi günü yaptırdım 103 çıktı doktorum yüksek olduğunu glifor başlamamız gerektiğini söyledi. Kullanan hamişler bilgilendirirseniz çok sevinirim 🤗
gamzosgamzos
Benimde acliklarim 100 un ustunde cikiyordu insuline basladik biz
Gzdclktk
O sırada da ceviz suyu yapıp içmeyi dene belki düzenlemene yardımcı olur.