Ngngng 6buçuk haftalık hamileyim çok bulantım var dramamine kullandım fayda etmedi. Doktorum zofran 4 mg al dramamine etki etmezse dedi. Prospektüste hamilelere verilmez yazıyo. Aranızda kullanan oldu mu
Deletedmom124 Ngngng ilk gebeliğimde zofran kullandım ama ben faydasını görmedim 75 lira ödemiştim birde
Kkubra92 Ngngng ben 7 haftalikken zofran kullanmaya basladim 4mg bana fayda etmiordu 8 mg kullandim hergün bulantim dayanilcak gibi degildi 5 bucuk aylikken migde bulantilarim gecti 2 aydir kullanmiyorum migde bulantim olmadigi icin
Reyhan_boztoprak Canım ben kullandım normalde kemoterapi alan kanser hastalarının da çok aşırı bulantısı olduğu için onlara veriliyor evet öyle yazıyor ama kullandım hem de 2 kutu bi yan etkisi olmadı iyiyiz tavsiyem az ve sık ye midem bulandığın da kraker yataktan kalkmadan ye 3 ayda bıçak gibi kesiliyor bulantılar allah yardımcın olsun . ❤️
Ngngng Çok kötüyüm bulantı olduğu için kendimi hasta gibi de hissediyorum o zaman zofranı alayım prospektüste öyle yazınca kararsız kaldım