Symsglm yok canim erken olmadi benimki. 39+6 da normal doktor randevum vardı. Doktor önce ultrasonla bakti, hersey yolunda dedi. Bide alttan bakim dedi. Alttan bakınca senin suyun gelmeye başlamış dedi. Bende 2 gündür cok az akınti oluyordu meğersem suyum geliyormus. Hic farketmemisim. Acil doguma alindim öyle yani. Hic sancimda yoktu. Suni sanciyla dogurdum. Suyum gelmese 41.haftayı görürdüm heralde 😂😂 ama bebegim kilolu oldugu icin dogumum zor oldu.