ozlemk aa ciddimisiniz , hamile olmasının ne farkı var o zaman 😅 bende sezaryen olucamda sonrasındada giyebilmek ıcın biraz yüksek bel olsun istiyorum, hamile pantolonu gibi ıkı parcadan bırlesıyorsa göbegı ,sonradan giyemem diye sormak istedim alanlara