anstzist Canım şöyle anlatayım 24 haftalıkken hafif sancılarla doktora gittim nst ye bağladı hafif sancılar çıktı yatışım yapıldı 10 gün hastanede tedavi gördüm takip edildim çok şükür nst de çıkmamaya başladı ama sancılarım hep sürdü şu ana kadar da devam ediyor magnezyum ve progestanla durdurmaya çalışıyoruz. 1 hafta boyunca her gün vajinal ultrason yapıldı kısalık yoktu 40 çıkmıştı ama tabi sancılar ve kasılmalar kısalık ve açılmaya sebep göstereceği için sürekli yatıyorum 36 oldu kısalık umarım daha fazla kısalmaz burda dururuz. Yani anlayacağın sancılarını hafife alma git ve kısalık ölçümü de yaptır yakın takibe alın 🙏🙏