Hiler10 anliyorum canim seni . Bende ilk hamileligimde bazen hissetmedigimde cok korkuyordum. Ama sonra anladim ki benim ogluş günduzleri uyuyup geceleri beni tepikliyordu. Son aylara gelince zaten hic durmayacak merak etme. Biraz dur artik diyeceksin 😂 bi yere gittigimde bi tepik attiginda karnim yamuluyordu resmen. Herkes karnima bakiyordu 😂 elimle kapatmaya calisiyordum ama elime elime vuruyordu. Daha erken zaten. Kucük oldugu icin hareketlerini fazla hissetmezsin. Buyüdukce hareketleri daha da artiyor 😁