hulya_1919 biz de altı ay falan denedık olmamıstı sonra bır kadın dogumcuya gittim alttan muayene oldum bır sorun mu var dıye içimde fazla akıntı vardı enfeksıyon onu temızledı ve fitil verdı kullandım sonrakı ay çok şükür hemen hamıle kaldım. Enfeksıyon akıntı engel oluyormus.