Kavakyellerihercai benimde 1 buçuk yaşında bir oğlum var. şu an 7 aylık hamileyim kız olsun çok istedim ama yine oğlum olacak inşallah 😁 ilk oğlum çok yaramaz doğduğundan beri bende nasıl yapacağım bilmiyorum yardımcım ailem yok tekim Allah yardımcımız olsun😁 Ama bence kızı erkeği yok yaramaz çocuk her şekilde yaramaz oluyor cinsiyeti yok. Ne çıkarsa bahtimiza