haticeD08 belki doktorun o sırada yanlış görüp hesaplamıştır canım zaten ultrason aslında birebir doğru sonuç göstermiyorki takılma bence bunlara ortalama bişeyler söylüyorlar sen anne olarak ne hissediyorsan o doğrudur bence sen gönlünü ferah tut allahın izniyle sağlıcakla bebeklerimizi kucaklarımıza alırız şunun şurasında azıcık bi zamanımız kaldı olumsuz düşünüpte olumsuzlukları çağırmayalım iyi düşünüp gönlümüzü ferah tutalım gerisi zaten Allah ne derse öyle olur bol bol dua edelim allahım bütün hamilelere sağlıklı sıhhatli şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊🙏👼🏻