Nigdelianne penye aldım ama göğüs uçlarım çok belirgin olduğu için ev dışında kullanamadım daha doğum yapmadım az zamanımız kaldı ama göğüs uçlarım çatladı çok hassaslaştı mesela benim onlarda bi yere değse hissediyorum acı veriyordu sonra ince süngerli olanından aldım bundan çok memnunum hem göğüslerim çok büyüdüğü için diğer sütyenlerim bana olmuyordu mecbur almak zorundaydım bunlar aşırı rahat bana göre hamileliğim bitsede bu tarz çok ince süngerli yokmuş gibi olanlardan kullanmak emzirme atleti aldım kışın doğum yapacağımdan ama oda diğer penyeler gibi haliyle göğüs uçları falan hep belirgin durur tercih senin artık