Esra_ozturk58 Kizlar yarın tetanoz aşısı vurulmak için sağlık ocağına gtcm fakat ebe bebeğin hareketlerini hissediyor musun diye sordu hissetmesem vurulmuyor mu bir bilginiz var mi
07052019 Esra_ozturk58 ben ilkini vurulduğumda henüz hissetmiyordum. 26 haftayı geçince vurulabilir demişti doktor.
Esra_ozturk58 Badevehande Baloglum93 nemu63 07052019 bnde hissediyorum dedm.eminsin dmi dedi evet dedm TM o zmn dedi bnde merak ettm
nemu63 Bende 19.haftamda gittigimde sordu ,hissetmiyorum diye asi yapmamıştı hissedince gel demişti 20.haftada hissedip gittim her sağlık ocağı farklı da olabilir .
Baloglum93 Bende bugün vurdurdum aynı şekilde bana da soruldu hatta bebeğin çkssini dinlemeye çalıştı ses çok kısık geliyordu hareket ettiğinden eminsin dimi dedi evet eminim dedim
Badevehande Hissetmek lazım diye biliyorum ben 20 ve 24 de vurulmuştum 17+5 de ilkini hissettim zaten kasıkta minik bir dokunuş gibi oluyor
Fuldenk Hlm87 ben buhun gittim vurulmak için ama 20 hafta dolmadıgı ıcın yapmadı. Düşük riski olabilir, sancı yapabılır bu haftalarda dedı. Düşük olursa tetanoz aşısından biliyorlar dedı. Bence ondan soruyorlar.
Baloglum93 Hlm87 belki tetonaz aşısı ağır da bebek kladirabilcek güçte mi diye acaba bilmiyorum ki hiç orda sormak aklıma gelmedi
ant2602 Fuldenk bende yarın gideceğim hissediyorum ama yinede şuan içime kuşku düştü hissediyor muyum diye. Yani karnımda inip kalkma oluyor bildiğin tekme atışı ama bu kadar önemli demek ki aklımda acabalar oldu şuan.
Fuldenk ant2602 valla bende korktum acıkcası. Zaten kasıklarımda ağrı var biraz daha büyüsün diye beklicem. 22. Haftaya kadar beklenıyomuz ılk doz ıcın sızd ebıraz bekleyın ısterseniz