Sibel5257
Merhaba kızlaar. Icınden cıkamadıgım bır soru var yardımcı olurmusunuz fıkır verırmısınız.
Benım sureklı gttıgım doktorum var bütün testleri ısrarla ıstıyor hepsını yatırdım sorun yok. Ama seker yuklemesınde arada kaldım ıkılemde kaldım bazı doktorlar proflar HIc gerek yok dıyor bazıları ısrarlı benım doktorum gıbı. Sadece açlık şekerime baktırdım 96 çıktı. Bır saat beklemem gereklıydı ama okadar halsız dustumkı beş tüp kan verdım ve açlığa hıc sabrım yok. Dayanamadım tost ve cay ıctım tabı yukleme yapılmadı bekleyemedıgım ıcın. Sımdı yaptrmalımıydım yoksa gerçekten gerek yokmu düşünüyorum.