Trabzon YesimOzan sizin haftaniz da ben sezaryen olmuş oluyorum ne bekliyo doktorunuz normal olmicaksa
Trabzon YesimOzan aynen öyle yani. Devlete gidiyosan sıkıntılı biraz hemen sezaryene almiyolar ama özelde isteğe bile bağlı yani