Semaaonursnmz gerçekten özel hastane diye gidiyoruz paramızla rezil olup üstüne hasta oluyoruz ben kendim hep özel diye direttim doğumum için İzmir’de yaşıyorum doktorumu araştırdım ve doğuma kadar çok memnundum hep normal doğum olarak konuşuyordu hatta bebeğimin kafa çevresi 4 hafta önde olduğu için bana seni 39 da suniyle zorlucaz yoksa Sezeryan olur dedi bu yüzden biz 39. Haftada hazırlıklı gittik bana ben bugün bayram tatiline çıkıyorum bir hafta daha bekler ama büyük ihtimalle sezeryan olursun dedi bende siz bana bugün için başlatçağınızı söylemiştiniz dedim ama tatile gidicem nöbeti doktor yaptırır doğumunu ya da hemen sezaryene alayım seni dedi eşimde tabi hastane yetkilisiyle görüştü biz normal için geldik eşim sırf bu doktor iyi diye geldik dedi suniyle o gün doğumum başlatıldı 8 cm açılmam oldu doktorumu aradılar geldi evinden bana 1-2 saat daha var dedi ve 15 dakika sonra gelip seni acil sezaryene alıcam bebeğin kalp atışları düzensiz dedi sezaryene aldı ama ben bilerek yapıyorsunuz diye söyleniyorum sancı çekerken doğumhaneden çıkardı ameliyathaneye aldı doğumum oldu gitti hiç bir bilgilendirme yapmadan bebeğim hastaneden çıkana kadar 3 kere tıkandı yenidoğan doktoru çok emziriyorsun ondan dedi gönderdi 1 hafta sonra dikişlerim için kontrole gittik bebeğimi de kontrol ettirdik herşey iyi dediler eve gönderdiler benim kanımda enfeksiyon çıktı dikişlerim açıldı ameliyatta kapmışım ben 3 hafta yattım annem yemek yedirdi yattığım yerden emzirdim hep 1 ay sonra oğlumu tekrar kontrole götürdük yine normal dediler gönderdiler ertesi gün döküntü ve ateşle üniversite hastanesine gittik menenjitten bir hafta yattı bebeğim doktor bize bu bebek doğduğunda muayene edilmedi mi kalbinde üfürüm var dedi ekip çektirdi kalbinde delik çıktı bende bebeğimde o pis hastane yüzünden enfeksiyon kaptık ve ben 8 cm açılmayla boşu boşuna sezeryan olduğumla kaldım bebeğimde her ay bir sürü bölümde kontrol ediliyor şimdi menenjit yüzünden büyük sözüme tövbe bir daha özele adım atmam