CiaoBella Kızlar 38+4 haftalık gebeyim; bu sabah sarı akıntı gördüm iç çamaşırımda ; yarın randevum var nstye gireceğim, sizce bu doğum habercisi mi? Yoksa normal mi? Yarına kadar beklesem sıkıntı olur mu??
Didosegos Bende de var dunden beri sari akinti bide asagima igne batiyomus gibi oluyo sebebi nedir anlamadim
EmelBG Bende de oluyor canım sarı beyaz akıntı yoğun bazen normel 34 haftalık hamileyim .Sanmıyorum yani 🎀
Slnmlh EmelBG bende de sabahtan beri var. Kimisi nişan falan da olabilir diyor da korktum. Zaten erken dopum riskim var
EmelBG Slnmlh Canım ağrı sancı birşey olur illakiiç yada bebek haraket etmez belli eder diye düşünüyorum .Erken Doğum riskim gözükmüyor fakat .