Buseeeee Arkadaşlar 14 haftalık gebeyim,araba kullanıyordum arkadan şiddetli araba çarptı arabama kemerim takılıydı ama çok sarsıldım sizce birşey olmuşmudur?
Ozican Buseeeee bende geçirdim kaza canım 4 aylıkken çok şükür bir şey olmadı stres yapma ama yine de bebeğini kontrol için doktora başvur derim ben.
Ezgib Buseeeee canim bizimde olmustu o haftalarda şükür bisey olmamıştı ama doktora gidiyordum zaten ben o zaman olmustu gidince bakmisti doktorum sende bi git baktir istersen icin rahat eder önlem amaçli