Esma_davut Busraeyazzz 39+2 olduk normal doğum bekliyoruz doktor 41 e kadar yolu var dedi hiç doğum belirtimde yok bekliyoruz artık napalım
snurdemir Busraeyazzz bende bugün 39 oldum pazardan beri hafif hafif adet sancıları gibi sancılarım var ve çatım çok ağrıyor çarşambaya kadar bi şey olmazsa yatışım yapılacak korkuyorum 😅
Birannegun Benim oğlan da gelmiyor 😥 39+1 bide genital bölgemde kemiklerim ağrıyor sizce doğum belirtisi midir artık 😥
Zynpppppp Bizimde oğlan gelmiyor 39+4 günlük olduk hala tık yok sancı yok açıklık yok doktorumuz 42 haftaya kadar bekleyecez diyor nefes darlığı zorluyor Bebekleriniz kilosu kaç ?
Mavilianne Busraeyazzz her postta beni görebilirsiniz 😂👋🏼 Programa göre 9 ekim bugün son günüm ama doğurmadım. Vakti var demek ki daha oğluşumun. 40. Haftadan selam yola devam 🥰