Deletedmom0089 ben günlük yürüyüşümü yapıyorum aksamları yarım saat, onun harici genelde uzanıyorum ondan da olabılır değil mi? Daha önce 4 kaybım olduğu için fazla hareket etmiyorum bu gebeliğimde doktor çok şükür sıkıntı yok dedi ama işte ben riske atmak istemiyorum