Niloylay Sakin olun bol bol dua okuyun bence başka doktora da gösterin mutlaka. Ben kimyasal gebelik yaşadım zaman güya çok çok iyi bir doktor agzı da hep dualı sözüm ona direk bana sen körün şansına hamile kalmışsın hamile kalamazsın daha tüp bebek dedi yaşadığım psikolojiyi anlatamam bile.. 1 ay sonra hamile kaldım Allah'ıma şükür kesemizi gördük kalp atısını duymayı da nasip eder inşallah. Rabbim nasip etmişse elbet olur.. Dua dua dua..
iremdemir FtmSyf yok gelmedi kalp atışı malesef. Normalde 6. haftada duyulması lazım ama 10. haftaya kadar bekledik ama malesef kürtajla alındı. Doktorum hemen almak istemedi yani son raddeye kadar bekledi. Belki bi ihtimal duyarız diye