Mom13 Merhaba bayanlar kahverengi lekem vardı iki gündür doktora gittim ve kesenin aşagıda oldugunu söyledi başına böyle bir durum gelen var mı?
asyaa15 Mom13 bnmdr bebegin eşi aşagıdaymıs kanamam oldu canım yatıyorum 7 .haftadan beri 10. Hafta girdik. Progestan iğne hap kullanıyorum . Olablr agır işler yapma cok ayakda durma yürüme. İnşallah gecer