Xanum ben 7 haftalikken bir hafta boyunca kahverengi akintim oldu. 8.haftada plasenta yerleştiği için ona yordum, bu yüzden doktora gerek duymadim. Akabinde bir öğlen vakti belime bıçak saplanıyormus gibi agrim oldu. Lavaboya gittim peceteye acik renkli kan geldi. Hic düşüğü düşünmedim ama korktum da. Aksam uzeri cok mutsuz ve stresliydim. Karnimda cok hafif agri belirdi, duşa girmek istedim rahatlamak icin ve duşta yamuk yumuk sekillli parcali kan geldi. Ahaaa dedim düşük yapıyorum. Üzüntü de tetikledi bunu eminim. Hastahaneye gittik, muayeneye sıra gelmeden lavaboya gittigimde kan gölü olduğunu gördüm. Sonra da bir şey çıkacak gibi oldu içimden ve peceteye embriyo o geldi,yeşil üzüm tanesi kadardı :( Çok tuhaf bir durumdu.Bildiginiz doğum yapmis gibi oldum, deliğiniz kasiliyor ve lastik gibi açılıyor. Ilk gebeligimdi bilmiyordum ki akinti olayini. Yurtdisindayim buradakiler progesteron falan vermiyor. Büyük ihtimal düşük tehlikem vardi. Akintilari mutlaka önemseyin, ihmal etmeyin.