Fyzard Kızlar bugün kan verdim doktor daha kan vermeden suratın resmen kansızım diye bağırıyor dedi. Sonuçları henüz almadım ama aklıma takıldı acaba kansızlık normal doğuma engel mi?🤔
Alinmavi Fyzard ben asiri derecede kansizim kan ilaclari da fayda etmedi hic ama 15 gun once normal dogum yaptim herhangi bir sorun olmadi. Sezeryan ameliyat sonucta daha kotu olur bence
kayserii_38 Fyzard Bendede aşırı kansizlik var 12 olmasi gerekirken 6 imis Sınırdaymis benmki doktor cok kizdi sen nasi durdun böyle diye hemen kan serumu felan taktilar kan hapi felan iciyorum İnsallh hepimizde saglklı sihhatli aliriz bebişlerimizi kucagmiza 😊
Oglannesi Benimde o sorunum var canım kan degerlerim 10 12 olması gerekirken 7 8 doktor sezeryan yapmıyo çok fazla kan kaybı olur diye normal doğum daha iyiymiş
Fyzard Hiç o açıdan düşünmemiştim doğru aslında ameliyatla daha çok kan gidicek 🤔 benimde öyle ya 9 8 hep öyle çıkıyor değerlerim 😐 bu sefer de değiştiğini düşünmüyorum😑 Oglannesi
Oglannesi Fyzard bende bu dertten yanayım şimdi yine hastanedeyim 39+0 olduk kan tahlili verdim her kontrole geldiğimden kan veriyorum yani anlican canım sezeryani unut
Ertugrulunannesii Benimde kan degerlerim 9 a dusmus doktorum kan hapi verdi ama icmeyi unutuyorum surekli
Fyzard Ertugrulunannesii ya başlarda sürekli bende unutuyordum şimdi yatağımın yanındaki kimisine koyuyorum hepsini suyunuda yanında bulunduruyorum unutmayayım diye bayadır düzenli içiyorum ama yok düzelmiyor
Fyzard kayserii_38 inşallah ya Rabbim güç kuvvet versin hepimize bende bugün tam 38+0 oldum. Hanımefendiyi bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek 😶