HNur_06 Hanımlar, doktor bu zamana kadar hiç dönmemiş 33e kadar dönmezse sezeryan dedi. Ben son haftasında bile dönen bebekler okudum burda. Siz ne durumdasınız ne zaman doğum pozisyonu alıyor bebekler?
sevgitekes HNur_06 daha erken 27+3 te makatti 32+1 de gittik baş aşağı dönmüştü 37 yiz hala öyle döner hareketsiz kalmayın tehlikeniz yoksa