bahar_1 Kızlar burayla pek alakası yok ama 2 ay sonra Doğum yapıcam. Eşim Askeri personel Doğu da görev yapıyor. İzinler kaldırılmış Harekat tan dolayı. Hamileliğimin basından beri sadece 2 kere kontrole gittik beraber.onun dısındakilere hep tek gittim hamileliğim boyunca tek tim hep. Doğuma Gelemezse çok üzülürüm. En azından o zaman yanımda olsun istiyorum. hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep bebeğimizin doğacağı günü hayal ettik beraber Eşim gelmeyi o anı görmeyi çok istiyor . Lütfen Dualarınızı eksik etmeyin Benim icin benim durumda olanlara 🙏🙏 Allah’ım bütün askerlerimizi korusun 🙏
Elfida10 bahar_1 Allah tüm asker ve polislerimizi korusun. İnşallah canım dualarımız onlarla 🙏🏻 inşallah hayırlısıyla eşinin yanında olduğu bir doğum olur