Gnc553 hic bsy yapmadım ben 38+1 de catı muayenem vardı 1,5 cm acılmam varmış aksama karnım sertleşip durdu hastaneye gittim nst cekildi 60,70 arası düzenli sancım varmış dogum basladı dedi ebe ben evde sancı cekmek istedim sabah tekrar hastaneye gittim yatış yapıldı 11:20 de kızım dogdu salı günü daha cok tazeyiz bu arada 38+2 günlük iken dogdu ☺️