Ilkbebe doguma gitmeden ılık suya koyuyosunuz kendi doğumunuza niyet edip yasin fatiha felek nas ve ihlas surelerini okuyosunuz suyundan 3yudum içiyosunuz. Ot kendiliginden açılıyor o açıldıkça rahminiz acılıyor ama dıgum bittikten sonra sudan çıkarmayı unutmayın o toplandıkça rahimde toplanacak🙏🏻 Ben öyle biliyorum ayrıca başka doguma gideceklerde de kullanılır aynı ot benimde vardı tam dogum zamanı bulamadım nere koydugumu bilmiyorum deneyim edemedim malesef