Prensesimiz_ Karaciğer değerimin biri 43 diğeri 58 e çıktı doktor güvenemedi tahllillerimi tekrar haftaya gel tahlil yapalım dedi eğer o da kötü olursa gastoronolojiye karaciğer bölümüne görün dedi hastalığın vs varsa, sizde karaciğer değerinin yüksek çıkan varmı
Burcuu5 Prensesimiz_ benim 1 ay önce 55 çıkmıştı degerim saglık ocagında geçen hafta devlet hastanesinde kontrolüm vardı gayet normal çıktı 22 çıktı
ozguk Prensesimiz_ eskiden benimde yüksekti baharatı kes bi dene ben 1 yıl kestim ilaç içmedim 250-300 dü benim hep 19-16 öyle şimdi kızartma bide cola falan yeme
Burcuu5 Prensesimiz_ yaglı falan yediysen çıkmıstır canm dikkat et 1 ay sonra tekrar yaptırırsın korkma canm bende korkmuştum ama düştü
Cansubasak Benim 72 48 çıkmıştı sonrakinde düzelmiş karaciğer probleminden şüphelenmişti doktor sonra düzelince neden olabilir diye sorguladı progestan vb ilaçlar yükseltmiş eğer varsa böyle bir ilaç geçmişin ondan yükselmiştir
Prensesimiz_ Cansubasak evet kullandım alttan fıtıl olarak gercekten cok sagol cok rahatladım canım yaa
Cansubasak Prensesimiz_ yine de bir süre sonra ölçüm yaptır düşüş yavaş oluyor bilgin olsun benim ki 6 haftada filan düzeldi