Acemiveyalnizanne Merhaba sevgili anneler, 21 haftalık hamileyim bugün ayaklarımda aşırı şişme oldu bir anda doktora gittim. Beni kalp damar cerrahine yönlendirdi, kılcal damarlarında çatlama da olmuş dedi. Yarın randevum var ama korkuyorum neden olmuş olabilir. Sürekli ayakta olduğum bir işim vAr ondan mı yoksa ödemden mi olmuştur ve evde yapabileceğim bir Öner’iniz var mı?
yoyeomu12 Acemiveyalnizanne benimde yanağımda var kılcaldamar çatlaması. kimi zaman belirginleşiyor kimi zaman yok oluyor. önemsiz sağlığa zararı yok demişti doktorum boşuna ameliyat olmana gerkw yok demişti seneler önce
Acemiveyalnizanne yoyeomu12 teşekkür ederim cevabınız için. Ayakta şişme de olduğu için korktum ben umarım bir zararı yoktur 🙏🏻
yoyeomu12 Acemiveyalnizanne ciddi bi sıkıntı olucağını düşünmüyorum Allahın izniyle, çünkü seneler önce doktorumun dediğini söyledim💓
Acemiveyalnizanne yoyeomu12 bugün gittim damar tıkanıklığı olabilir dedi ultrasona girdim çok şükür sıkıntı yokmuş ama varis çorabı verdi. Teşekkür ederim 😘