Tazeanne0134 Burcu_23 ben ilk kan verdiğim de 77.1'di 2.kan verdiğim de 17894.38 çıkmıştı ve ben 2.de 7+3 haftalık hamileydim seninde vardır o zaman o kadar
Tazeanne0134 Burcu_23 Net olsun 1.kanı 10.05.2019'da 77.1 çıkmıştı 2.kanı da 24.05.2019'da 17894.38 çıkmıştı Verdim tatlım şimdi de 25+6 haftalık hamileyim kuzum
Burcu_23 Tazeanne0134 teşekkür ederim 🙏🏻 Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sizede🌸🙏🏻
Yardimcianne Burcu_23 en az şu en çok bu değer olması gerekir diye de birşey yok haberin olsun. Çünkü her hastanenin değerleri farklıdır sen kendi doktoruna danış. Tüm değerler 0.01 veya negatif yazmadığı sürece 1000 ve üzeri olduğu müddetçe pozitiftir. Bilgin olsun tekrardan hayırlısı olsun sağlıkla büyüt ve kavuş inşallah 🙏
TunarinAnnesi Tugce1803 Yardimcianne Tazeanne0134 kızlar adetim 3 gün geçdi Umudum tükendi yani çift çizgi Bile görsem Kalp atişlarini duymadan İnanmam Hamile ola bileceğimi Yine Umut Allaha https://imgyukle.com/i/E5CSAQ bana öyle geldi yoksa silik mi var ?
Tazeanne0134 TunarinAnnesi üzülme kuzum ben çizgi gördüm sanki ama c çizgisine yakın başka test yap normalde varsa çıkmış olması lazım ama test bozuksa var bile olsa yanlış gösterir