Mmaside Arkadaşlar son günlerde aşağı doğru aşırı baskı ve ağrı hissediyorum benim gibi olan var mı ve bu haftada normal mi acaba. Belimde çok ağrıyor
latrodectus Mmaside 31+4 deyim ben de 1 hafta 10 gundur ayni durumdayim. yerimden kalkarken bile agriyo
Neslihancoskun Mmaside bende 30+4 deyim aynı durumdayım hatta iki gün önce sancı ve alta baskı sıkıntısıyla acile gittim nstye girdim doğum sancısı çıkmadı bebek ayağıyla aşağı vuruyormuş ondan kaynaklıymış belki sizinde ayağı yada başı alta inmiştir
Mmaside Neslihancoskun olabilir ya bende anlayamadım en son ultrason da dönmemişti daha belki ayaklarıyla baskı yapıyor olabilir 🤷