Guleren bende suyu bile bardağa koyup içemiyordum bardak makina kokusu oluyor diye şişede su içiyordum bimin cubuk krakeri yiyordum sürekli iştahım sıfır koku toleransı yüksekti..maden suyu içebiliyorsan içebilirsin ama benm doktorum o kramplarına fayda etmez içerisinde az mag var demişti.