Elif_kocaturk canım ücretini bilmiyorum tam olarak ama 100 olması lazım hala doktor olarak ali sunayı öneririm gerçekten mükemmel bir doktor açıklayıcı bilgilendirici istediğin zaman arayıp danışabilirsin burda bana çoğu kişi selda hanım ı önerdi oda gerçekten çok iyi doktor ama mesai saatleri dişinda tatil günlerinde doğuma gelmiyomuş ben o yüzden bir daha gitmedim