Aysenusta Kızlar doğumdan sonra sütümüzün çabuk gelmesi için yapabileceğimiz çay tarzı birşeyler var mı kullandığınız. Veya evde ne kompostosu kaynatıp götürelim yanımızda. Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim
Hilal53 Aysenusta Kayısı kompostosu içtim ben su zaten ihmal etmiyoruz Bunun haricinde bestlak diye damla var bazi hastanelerde receteye koyuyor zaten onu birde humananin cayini içiyorum
Mehtsp23 Aysenusta canım bildiğimiz tut varya onu kaynat suyunu iç bende nasip olursa öyle yapıcam, benim çevremde herkes bunu deniyo
aslimutlu1 Aysenusta annem erik ve kayısı kompostosunun. Ama en cok bulgur pilavı . Bulgur pilavı cok süt yapar .
Fasulyem22 Aysenusta ben 36 dan itibaren rezene kimyon çayı içmeyi düşünüyorum gaz olmasın diye de kesicem bir kaç hafta önceden ise yarayacağını umuyorum
Umze aslimutlu1 aslında bulgur pilavı süt yapmıyor. Sadece yedikten sonra suyu çok içiriyor bundan dolayı da süt yapıyor sanıyoruz. Süt yapan tek şey suymuş gerisi hikaye.
Simsim6 Hemsire arkadasim tek sut yapan seyin bol su icmek oldugunu soyluyor bir de ayran gerisi hikayeymis