Shabb Selam kızlar gebelikde tsh düşüklüğüne gõre propycil 50mg içenler oldumu?bebeye bi zararı oldumu?günde kaç defa içtiniz?
EAK Shabb ben eutrox içiyorum 35 haftadayım tabiki bebeğe bi zararı yok.Doktoruna güvenmiyorsan değiştir bence.
Htcglgnaksy Shabb benimde 16. Haftada sınırda çıkmıştı takip ediliyor düşmeye devam ederse bende kullanıcam canım