Busbus00 ben bugün yaptırdım sabah ve şekere öyle bir doydum ki anlatamam. İçim hala kıyık kıyık... iğrenç bişey. Şeker yüklemesinin bebeğinize verdiği bir zarar yok bundan korkuyorsanız, zaten tek seferlik yaptığınız bişey... şeker önemli bebeğin sağlığı için o yüzden yaptırmanızı tavsiye ederim. Benim 137 çıktı sınıra yakın olduğu için diyet yapıcam