Minemre burda çok okudum bol gebelik diyip bi kaç hafta sonra kalp atışını duyan şuan doğurmak üzere olan bence evham yapma stres yaparsan Bebek de strese girer mesela ben ilk öğrendim beta 490 dı 1 hafta sonra tekrar yaptırdım 1500 dü sonra 5 gün sonra tekrar yaptırdım 3200 dü 6 gün sonra gene yaptırdım 6500 dü yarın doktora gidecem ben boş gebelik olduğunu kendim düşündüm hep çünkü beta düzgün artmıyor kese büyüyor ama doktor hep beni teselli etti daha çok erken beklememiz gerekiyor eğer boş gebelik olsa bile 8. 9. Haftaya kadar beklicez diye geç döllenme olabilir kötüyü düşünmeyelim dedi hep yani bu doktorları da anlamıyorum nasıl psikolojisini bozuyor insanların zaten bekleme süreci var önünde en azından onu Sağlıklı geçirmen için böyle kötü konuşmamaları lazım ben kendi doktoruma kaç kere dedim bu galiba boş gebelik hiç düzgün artmıyor falan yok kadın diyo sağlıklı üzme kendini diyip durdu bakalım yarın belli olacak ne olduğu