BeyzaNeseli biz 32. Haftadayız canım egepol hastanesine onur beye gidiyordum şu zamana kadar ama bir anda muayene ücreti 105 liraya çıktı 80 liradan doğuma da o kadar para vermek istemiyorum açıkçası o yüzden Yeşilyurt devlet Hastanesi'ne geçtim tabiki özel hastane kadar aşırı ilgi alaka yok ama temiz bir hastane yani