Arkadaşlar merhaba bir kamu kurumunda 4857ye tabiyim.bu kanunda gebe işçilerin günde 7.5 saatten fazla çalışamayacağı mesai saatlerinin buna göre düzenlenmesi gerektiği yazıyor.aynı emziren anneler gibi. Bu hakkı kullanan fikri olan var mı birleştirilebilir mi acaba?