Havvanurerolll yenidoğan genelde pusette taşındığı için ben travel system bir araba almayacağım ,kız kardeşim pusetini verdi ,kendi de babycare Astra Trio kullanıyor ,aşırı memnun ,ben de aynı markanın Maxi modelini alacağım baston olmasına rağmen doğumdan itibaren kullanılıyor ve çok hafif ,yer kaplamiyor ,kapalı halde ayakta durabiliyor,ayrıca doğumdan sonra almayı düşünüyorum kış bebeği olacağı icin bu arada fiyatı 500-600 TL civarı bir bakın derim.