Zehra333 ya diyorum ki belki ayri bir doktora gorunesin çok cahil o doktor ya ben buraya kayit dugum 4 5 ay artik 2 ci duşugunu yaptin sana da yazik ilk once sem tedavi olmalisin araştirmalilanr neden duşuk oluyor o zamana kadar bebek olmamali boylede dogru olmuyorki yazik sana be kuzum ya lutfen adam akilli bir doktor bunu iyi bir doktor bulun boyle bir vakasi olan bir doktor bulun Allah saglikla nasip etsin üzümle Vardir bir hayir Rabbim yardimcin olsun