Meltemkeskin Kızlar bakar mısınız ilk bebeğimiz biz pek anlayamadık. 2. fotoğrafta kollar bacaklar oturuyor gibi. 😂😂Ama daha çok küçük böyle gözükür mü bilemedik. 1. Fotoğrafta arkasını dönmüş gibi düşündük. https://eksiup.com/p/46254284jh7r https://eksiup.com/p/9f254306h4ti
Hilaliko Meltemkeskin valla canın suan daha kolları bacakları yokki el ayak tomurcukları 9 da net gorursun
masalsii Meltemkeskin allahım sağlıkla kucagına almayı nasip etsin🙏🏻 Bende cuma günü kontrole gideceğim inşallah kesede bebegi görürüm 6+5 olacagım cuma günü
Hilaliko Meltemkeskin belkıde 🙈 ama 9. Haftanda gıt bole tam bebege benzetecegın hafta şok olmustum ben 🙈🙈
Meltemkeskin Bugün kalp atışlarını duyduk çok şükür. Hatta kalbini bile gösterdi pıt pıt atıyodu. 1 ay sonra çağırdı. İnşallah o zaman görürüz kolunu bacağını 😀
poyrazsmom_ Devlet hastanesinde böyle ultrason görüntüsü falan alabiliyor muyuz kızlar benimde ilk gebeliğim hiç bi bilgim yok 7+4 üm şuan 6+ 4 ken gittim kesen oluşmuş kalbide atmaya başlamış dedi doktorum ama ben duymadım kalp atışını falan
Meltemkeskin poyrazsmom_ canım sabah devlete gittim. Kalp atışı duyamadı 5-6 haftalık bence dedi. Öğlen medical parka gittim. 7 hafta 4 günlük dedi ve kalp atışını duyduk.
masalsii Meltemkeskin kontrol sürem geçmeden gideyim diyorum 18 indede devlet hastanesinde randevum var bebegi görüp kendimi rahatlatmak istiyorum 🙏🏻
Meltemkeskin masalsii Tabi haklısın. İnsan görmeden rahat edemiyor. Biz görmeden anne baba dışında kimseye söyleyemedik bile. İnşallah kalp atışını da duyarsın🐣🐣😊