[silindi] banada kalp atışı cok yavaş alamıyorum dedi benim geç döllenme olmuş hatta söyle anlatayım 6+5 de gittim bebek yok dedi 10 gün sonra tekrar gittim bebek 6+4 günlük bebek daha yenı oluşuyor dedi kalp atışı cok yavaş dedi bide benden sureklı kahverengi lekeler geliyodu kendi doktoruma gittim 8 haftalık kalp atışı duyduk