Glcnlts Slm kizlar hamileliginizde karniniza hic darbe aldiniz mi ?Benim cocuklar top oynarken karnima hizlica top geldi hemen dr gittim 48 saat onemli dedi kafam cok karışık.
Meltemkskn Glcnlts canım bebeklerimiz korunuyor sen üzülme benim arkadaşın kızıda uzanmıştım gelip karnımda oturup zıpladı çok şükür bişey olmadı ama agrı kanama olursa yine git doktora
Deletedmom6 Glcnlts yani çok sert mi geldi bilmiyorum ama ultrasondan bakar doktorun bir zedellenme fln olmadıysa sorun yoktur
songulce Glcnlts canım daha küçük her gün hissetmemen normal biraz da psikolojiktir tabi. Doktorlar en kötü ihtimali düşündükleri için önlem amaçlı 48 saati söylemiştir. İçini rahat tutmaya çalış inşallah bir sorun yoktur.
Tgcmmm Benim 6 yaşındaki oğlum ben uyurken karnıma düşmüştü çok şükür bir şey olmadı.. kanama agrı vs olmadıysa kafana çok takma darbelere karşı çok dayanıklılar
anapanda12 37 haftalıkken annemin dirseği karnıma girercesine çarpmıştı ama hiç bişi olmadı, çünkü amniyon sıvısının asıl özelliği de bu ya, dışardan alınan darbeyi içerdeki su en aza indirip sağa sola çarpmasına engel oluyor su dolu bi balon gibi düşün