Ladygirl hiç öylé birsey duymadım ama bir gün ara ile daha sağlıklı olacağını biliyorum. Bende bugün 3. Gün yumurtlama çatalma olmadı henüz en son dün değerlendirdim bugün beklicm yarın test yapıp bakcm çatma olursa degerlendircm. Şuana kadar 1 gün ara ile oldu benimde ki zaten sperm uzun saatler boyunca yaşıyorsa hergüne gerek yok bence