Halee0606 benimde dış gebelikten sağ tüp alındı. Bir ay bir taraf diğer ay diğer taraftan yumurtlama olduğundan 2 ayda bir tutma ihtimali oluyormuş. Öyle anlattılar ameliyat sonrası bana ameliyat sonrası 6 ay Sonra hamilelik düşünebileceğimi söylediler. Aralık’ta olmadı Ocak’ta hamile kaldım.