mbusra06 Kızlar 7 ekimde yumurtlama başladı. 8de devam etti. Bugün yaptığım testte hala T çizgisi koyu silikleşmedi bu kadar uzun sürüyor mu yumurta çatlaması olmamış hala 🙁🤔 6 ve 8 ekim değerlendirildi 👍 devam etmeli miyim https://eksiup.com/p/bo254175oaxg