Bala_m yani garip bi mesaj 😂😂 bizimde evlatlarımız tüp bebek ama hiç bi zaman tüp bebek diye ayırmadım cinsiyet bi haftadan sonra nettir egerki net bisey demediyse doktorunuz sabır 16 haftada cinsiyet organları oluşmuş olur bizim döllenme gerçekleştikten sonra normal Doğum sürecimiz başlar bi farkımız Yok yani spontane gebelikle☺️🙏 sağlıklı doğumlar