medine_altntss22 Merhaba kızlar gögüslerinizde Bi şişlik bi inme oluyo mu sizlerde de nedense bende öle oluyo sürekli şiş ve agrılı olması mı lazım cevaplarsanız sevinirim
aslimutlu1 medine_altntss22 yo canım , kişiden kişye fark eder mesela benim 14. Hafta süt gelmeye basladı . Şuan oluk oluk akıyor ama bi hassasiyet yok. Normal böyle seyler
26mrv medine_altntss22 hamile kaldığımdan beri içinde bi şişlik ve bastıırıldığında acıyor ve büyüdüler de aynı zamanda hiç değişmedi benim
defne55 medine_altntss22 34 haftaligim göğsüm hiç yok bu haftaya kadar da hiç büyüdüğünü görmedim zaten 😂😂 kişiden kişiye değişiyor canım he göğüsler küçük süt olmayacak diye de bisey yok bilemeyiz orasini
Ilbilge aslimutlu1 gerçekten süt mü geliyor şuanda . Ben 22 haftalığım sanki içinde hiç süt yok gibi :/
medine_altntss22 aslimutlu1 6+4 haftalıyım şuan bende inince korkuyorum yaa daha önceden de düşük olayım oldu
MSGG2403 Benim göğüslerimde çok şişti ama hiç inmedi doğuma yakın daha çok şişiyor ve doğumdan sonra süt gelmeye başladığında iyice kocaman oluyor. Yani benim öyle olmuştu.