Eymen18 DÜN GECEDEN BERI KASILMALARIM VAR AMA BEBEGIM HAREKET EDIYOR VE NE NISAN NEDE SU GELDI ŞUAN 38 HAFTADAYIM VE KASILMALARIM DEVAM EDIYOR DOGUM BAŞLAMIŞ OLABILIR MI
cemileanlar Eymen18 valla canım ikinci oğlumda sadece şancim vardı ne şu ne nisan hiçbir cocugumda gelmedi kontrole gttim doktor kntrol ederken kan geldi eline acil doğuma aldı valla bence git suyunun gelmesini bekleme
Eymen18 [bilinmeyen] bnim normal olmıycak sezeryan olacak dr sancin olunca alicm dedi dün geceden beri bişey yemedim devlette doğum yapicagim icin numarası yok drun
Dicle0103 [bilinmeyen] ama bazılarının suyu gelmiyo ve açılması oluyo sonra doktor patlatiyo diye biliyorum herkesin yapisi bir degil ki
Damlaveannesi Eymen18 Bence dogum belirtisi canım ama yalancı kasılmalarda olabilir doktoruna bugun görün derim sezaryan olucan için önlemini al bence
Eymen18 Damlaveannesi yemekte yemedim yalancı sancı 10 dk da bir girmez mi normalde benimki ard arda giriyor ve sanki adet sancısı gibi vuruyor
masal6604 Eymen18 canım hiç beklemeden git hastaneye bu kadar sık sancı Doğumun habercisi büyük olasılık ama en iyi kararı doktorun verecektir hayırlısıyla al bebeğini inşallah kucağına
Damlaveannesi Eymen18 sancıların 4 yada 5 dkda bir geliyosa yalancı sancı olmaya bilir canım olmadı netten bak 😊