Tombik7_ 11 gün önce sezaryen oldum bebeklerimi direk küveze koydular buna rağmen Doğumdan 5 saat sonra hastahane de makine ile sütümü sağdık ve sütüm geldi evet başta 1 tatlı kaşığı kadardı ama o gece 2 saatte bir sağdık git gide az az da olsa arttı çok şükür şimdi evde sağıyorum henüz bebeklerimi hiç emziremedim 😞ama sütüm maşallah küçük biberonu dolduruyor 🧿